dinsdag 14 december 2010

Strawbarry shortcake taart.

Ik werd gevraagd een taart te maken van Strawbarry shortcake voor Lucie die 5 jaar werd. Na een verhuizing en de drukte van Fantaartisch! was het al een tijd geleden dat ik een taart had gemaakt. Dus vond ik het erg leuk dat ze dit aan me vroegen. De taart is goed gelukt. Het werd een 25 cm doorsnede taart van moscovisch cake en aardbeien vulling. Ik gebruik zelf nooit botercréme omdat ik dit niet lekker vind. Hiervoor gebruik ik mascarpone. Hier onder ga ik een foto plaatsen van de taart. En een kleine beschrijving van hoe ik de taart heb gemaakt.


Voor het plaatje heb ik een kleurplaat gebruik. Je kan dan de kleurplaat uitknippen in delen en gebruiken als mal voor op de marsepein. Je moet het dus zien als een puzzel. Deze kleurplaat kan je terug vinden op www.kids-n-fun.nl.

Verder heb ik gebruik plunger cutters van PME en Steadter voor de bloemen en modeleer tools van PME.
Voor de tekst heb ik een alphabet & nubers tappit van FMM gebruikt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten